Flight Refund
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם

פסק דין: אל על וחוליו (Hulyo) יפצו ב – 3,000₪ על עיכוב מעל 5 שעות בטיסה

3 בינואר 2019 סגור לתגובות על פסק דין: אל על וחוליו (Hulyo) יפצו ב – 3,000₪ על עיכוב מעל 5 שעות בטיסה Flight Refund

פסק דין שניתן בבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד קבע כי אל על ואפליקציית הטיסות של חוליו (Hulyo) שדרכה הוזמנה הטיסה שהתעכבה תפצע את הנוסע ב – 3,000 ₪ למרות שהעיכוב בטיסה היה "רק" 5 שעות ולא 8 שעות כפי שמתבקש בחוק שירותי התעופה הישראלי.

אם הטיסה שלך עוכבה, אוחרה או בוטלה מכל סיבה שהיא, יתכן שמגיע לך פיצוי כספי של עד 3,080 ₪.

לחצו כאן לבדיקת זכאות ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות – אל תצאו פראיירים קבלו את הפיצוי שמגיע לכם על פי חוק!השירות של Flight Refund מבוסס הצלחה, כך שאם לא הצלחנו להשיג עבורך פיצוי, לא נגבה ממך שקל אחד 🙂 

פיצוי אל על

זמן שווה כסף

נוסע שטס מבנגקוק לתל אביב יקבל פיצוי של 3,000 ₪ בעקבות איחור של 5 שעות ו – 20 דקות. התביעה שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד לא דרשה פיצוי בגין עיכוב בטיסה לפי חוק שירותי התעופה אלא על עוגמת הנפש, ההמתנה והזלזול שהנוסע חווה מצד חוליו (Hulyo) וחברת התעופה אל על.

הנוסע שהגיע לשדה התעופה של בנגקוק, 3 שעות לפני מועד הטיסה כפי שמתבקש על ידי חברות התעופה הישראליות והבינלאומיות, גילה להפתעתו כי הטיסה מתעכבת וכי היא צפויה לצאת בעוד 5 שעות ו – 20 דקות. בנוסף לעיכוב בטיסה לתל אביב, הנוסע טען כי לאחר שעלה למטוס אל על, לא קיבל ארוחה חמה מצוות האוויר בטיסה בטענה כי המנות אזלו – כך שהוא היה צריך להישאר רעב לאורך כל הטיסה שערכה 11 וחצי שעות.

מנגד, חברת אל על לא הכחישה בבית המשפט כי היה עיכוב בטיסה, אך היא טענה כי הודיעה על כך לכל הנוסעים. חוליו (Hulyo) אשר מכרה את כרטיס הטיסה, טענה כי הוא כורטס על ידי אשת טורס, אשר קיבלה את ההודעה על העיכוב הצפוי ולא העבירה אותו הלאה ללקוח הקצה.

בסופו של דבר, טענת התובע התקבלה בבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד על ידי השופט משה הולצמן ונקבע כי החברות הנ"ל זלזלו בזמנו היקר של הנוסע מכיוון שהן לא טרחו לעדכן אותו בשינוי מועד הטיסה כך שהנוסע נאלץ להמתין יותר מ – 8 שעות בשדה התעופה של בנגקוק. לפי פסק הדין, חברת חוליו (Hulyo) תפצע את הנוסע ב – 1,500 שקל על עוגמת-הנפש שנגרמה לו וחברת אל על תפצע את הנוסע ב – 1,500 שקל על הארוחה שלא קיבל בטיסה שארכה שעות רבות.

Flight Refund עוסקת במימוש זכויות נוסעים מול יותר מ – 300 חברות תעופה בישראל ובעולם. לחצו כאן לבדיקת זכאות ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות – השירות של Flight Refund מבוסס הצלחה, כך שאם לא קיבלת פיצוי כספי, לא נגבה ממך שקל אחד 🙂

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • הדפסה
  • אימייל
« הקודם
הבא »
מהו הלקוחות שלנו אומרים עלינו?
  • בזכות הפיצוי של Flight Refund טסתי עם כל המשפחה בחינם, קיבלנו אלפי שקלים בלי לעשות כמעט כלום.

    אייל, תל אביב
  • מעולה, כל כך פשוט וקל - תודה רבה על הפיצוי שהשגתם לי.

    נאטשה, רמת גן
  • הגשתי בקשה דרך Flight Refund והכסף היה אצלי בחשבון בתוך פחות מחודש.
    לכל מי שנפגע מחברת תעופה כלשהי, Flight Refund היא הכתובת.

    עידן, חיפה

 

יצירת קשר בקליק

לבדיקת זכאות וגובה הפיצוי הכספי שניתן לקבל מחברת התעופה, לחצו כאן עכשיו!

הבדיקה מבוצעת בחינם, ללא כל התחייבות, כך שאין לכם מה להפסיד 🙂 

 

© כל הזכויות שמורות – Flight Refund – מימוש זכויות מול חברות התעופה.

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס