Flight Refund
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם

גרמניה איירליינס פשטה רגל – מה הלקוחות יכולים לעשות?

5 בפברואר 2019 סגור לתגובות על גרמניה איירליינס פשטה רגל – מה הלקוחות יכולים לעשות? Flight Refund

לאחר שבחודשים האחרונים, חברת התעופה הגרמנית " גרמניה איירליינס" דיווחה על קשיים פיננסיים, הבוקר מנכ"ל החברה, קרסטן בולק, הודיע על ביטול כל טיסות החברה והגשת בקשה לפשיטת רגל (חדלות פירעון של החברה).

חברת גרמניה איירליינס (Germania Airlines)

חברת גרמניה איירליינס (Germania Airlines) הפעילה כ – 14 טיסות שבועיות בישראל דרך נתב"ג לגרמניה (4 טיסות לדיסלדורף, 5 טיסות לברלין, 2 להמבורג ועוד טיסה אחת לנירנברג).

על פי הערכות בשוק התעופה הישראלי, נתח השוק של חברת גרמניה איירליינס (Germania Airlines) בישראל היה קטן יחסית, 0.6% בלבד, כך שהיא הטיסה מידי שנה כ – 150 אלף ישראלים.

חברת גרמניה איירליינס (Germania Airlines)

מה לקוחות חברת גרמניה איירליינס (Germania Airlines) יכולים לעשות?

החל משעות הבוקר המוקדמות קיבלנו במוקד הטלפוני של Flight Refund עשרות פניות מלקוחות מודאגים אשר רכשו כרטיסי טיסה בחברה ונשארו עם הרבה מאוד חוסר וודאות בקשר לטיסה העתידית שלהם.

לצערנו, על פי חוק שירותי תעופה הישראלי או תקנות התעופה האירופאיות (EC 261 Regulation) נוסעים ישראלים לא יכולים לתבוע פיצוי כספי על ביטול טיסה מהחברה הגרמנית.

אם כרטיס הטיסה נרכש דרך סוכן נסיעות, במקרים מסוימים ניתן לתבוע את חברת הנסיעות אך לרוב סיכויי ההצלחה הם נמוכים במיוחד מכיוון שנכון להיום אין חקיקה אשר מחייבת את חברת התעופה, המארגן או סוכן הנסיעות להעניק החזר כספי או טיסה חלופית ליעד.

חשוב לציין שאם כרטיס הטיסה הוזמן באמצעות כרטיס אשראי ניתן לפנות לחברת האשראי בדרישה להפסיק את התשלומים (אם בוצעו כאלה) או לבטל את העסקה לחלוטין במידה ולא עברו 14 ימים. במידה וועדיין לא עברו 14 ימים מיום ההזמנה, חברת האשראי מחויבת לכבד את הביטול החד צדדי בהתאם לתקנות הגנת הצרכן.

לסיכום, שוק התעופה הוא תחרותי במיוחד ואנו בהחלט צפויים לשמוע על עוד מקרים של חברות סדירות וחברות לואוקוסט (Low-Cost) אשר יקלעו לקשיים כאלה ואחרים. טרם ביצוע הזמנה בחברת תעופה כלשהי, מומלץ לבדוק את מצבה הכללי והפיננסי על ידי חיפוש קצר בגוגל, אתרי החדשות הגדולים וקבוצות פייסבוק.

Flight Refund עוסקת במימוש זכויות נוסעים מול יותר מ – 300 חברות תעופה בישראל ובעולם. אם טיסתך עוכבה או התבטלה במהלך 7 השנים האחרונות, הצוות של המשפטי של Flight Refund יוכל להשיג לך פיצוי כספי בהתאם לחוק שירותי תעופה הישראלי או התקנות האירופאיות.

לחצו כאן לבדיקת זכאות ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות – אל תצאו פראיירים קבלו את הפיצוי שמגיע לכם!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • הדפסה
  • אימייל
« הקודם
הבא »
מהו הלקוחות שלנו אומרים עלינו?
  • בזכות הפיצוי של Flight Refund טסתי עם כל המשפחה בחינם, קיבלנו אלפי שקלים בלי לעשות כמעט כלום.

    אייל, תל אביב
  • מעולה, כל כך פשוט וקל - תודה רבה על הפיצוי שהשגתם לי.

    נאטשה, רמת גן
  • הגשתי בקשה דרך Flight Refund והכסף היה אצלי בחשבון בתוך פחות מחודש.
    לכל מי שנפגע מחברת תעופה כלשהי, Flight Refund היא הכתובת.

    עידן, חיפה

 

יצירת קשר בקליק

לבדיקת זכאות וגובה הפיצוי הכספי שניתן לקבל מחברת התעופה, לחצו כאן עכשיו!

הבדיקה מבוצעת בחינם, ללא כל התחייבות, כך שאין לכם מה להפסיד 🙂 

 

© כל הזכויות שמורות – Flight Refund – מימוש זכויות מול חברות התעופה.

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס