Flight Refund
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם
  • עמוד הבית
  • חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)
    • פיצוי בגין ביטול טיסה
    • פיצוי בגין איחור בטיסה
    • פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • לבדיקת זכאות ראשונית בחינם

תביעה ייצוגית: חברות התעופה הזרות לא מחזירות כסף על טיסות שבוטלו בזמן הקורונה

1 בנובמבר 2020 סגור לתגובות על תביעה ייצוגית: חברות התעופה הזרות לא מחזירות כסף על טיסות שבוטלו בזמן הקורונה Flight Refund

על פי דיווחים אחרונים מצרכנים אשר רכשו כרטיסי טיסה לטיסות שבוטלו בעקבות משבר הקורונה, מסתמן כי ישנן חברות תעופה זרות אשר לא מיישמות את חוק שירותי תעופה הישראלי ומסרבות בתוקף להחזיר את כספי הצרכנים.

תביעה ייצוגית אשר הוגשה לאחרונה על ידי המועצה הישראלית לצרכנות מנסה להשיב את כספי הצרכנים אשר מוחזקים בניגוד לחוק.

תביעה ייצוגית: חברות התעופה הזרות לא מחזירות כסף על טיסות שבוטלו בזמן הקורונה

על פי כתב התביעה אשר הוגש לבית המשפט המחוזי בישראל, פועלות מספר חברות בינלאומיות אשר מחזיקות את כספי הצרכנים בניגוד לחוק שירותי תעופה הישראלי.

החברות אשר מצויינות בכתב התביעה הן יונייטד איירליינס (United Airlines) האמריקאית, אוקראין איירליינס (Ukraine International Airlines) האוקאינית, אג'יאן איירליינס (Aegean Airlines) היוונית וחברת וולינג איירליינס (Vueling Airlines) הספרדית.

תביעה ייצוגית: חברות התעופה הזרות לא מחזירות כסף על טיסות שבוטלו בזמן הקורונה

החברות נוקטות בשיטת מצליח כנגד הצרכנים הישראליים

על פי כתב התביעה אשר הוגש על ידי המועצה הישראלית לצרכנות, כל החברות הנ"ל מחזיקות את כספי הצרכנים מאז תחילת חודש פברואר בניגוד לחוק הישראלי והבינלאומי – התנהגות אשר מהווה הפרה בוטה של החוק המקומי והבינלאומי (תקנות מיסוי בינלאומי, תקנות צרכנות בינלאומיות וכדומה).

מטבע הדברים, החברות הבינלאומיות אשר פועלות בישראל, לא מעוניינות להחזיר את כספי הצרכנים ומעניקות לצרכנים אפשרות לשנות את מועד הטיסה או לקבל שובר זיכוי עתידי – התנהגות זו, היא עבירה בוטה על חוק שירותי תעופה הישראלי ותקנה Flight Compensation Regulation 261/2004 אשר מסדירה את הנושא במדינות האיחוד האירופאי.

חשוב לציין כי החברות הנ"ל הן לא היחידות אשר נוקטות בשיטת מצליח, צרכנים רבים מדווחים על חברת הלואוקוסט ראינאייר (Ryanair) וחברת איזיג'ט (Easyjet) אשר אינם מפרות את חובת היידוע והגילוי אשר החוק מטיל עליהן ומתחמקות פעם אחר פעם מפניות הלקוחות המודאגים אשר מעוניינים להשיב את כספם היקר.

לסיכום, על פי כתב התביעה כל חברות התעופה הבינלאומיות חייבות להתנהל בצורה חוקית, הוגנת ומוסרית מול ציבור הלקוחות בישראל (בדומה לכל חברה מסחרית אחרת אשר פועלת במרחב הישראלי). אך לצערנו, לא פעם החברות המקומיות והבינלאומיות נוקטות בשיטת מצליח מול הצרכן הישראלי.

אם אין לכם כוח להתמודד עם חברת התעופה, ב – Flight Refund תוכלו לקבל ייצוג מקצועי, אפקטיבי ומבוסס הצלחה (התשלום מתבצע מתוך הפיצוי שחברת התעופה תעניק לצרכן). לחצו כאן לבדיקת זכאות ראשונית בחינם – אל תצאו פראיירים מול חברת התעופה!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • הדפסה
  • אימייל
« הקודם
הבא »
מהו הלקוחות שלנו אומרים עלינו?
  • בזכות הפיצוי של Flight Refund טסתי עם כל המשפחה בחינם, קיבלנו אלפי שקלים בלי לעשות כמעט כלום.

    אייל, תל אביב
  • מעולה, כל כך פשוט וקל - תודה רבה על הפיצוי שהשגתם לי.

    נאטשה, רמת גן
  • הגשתי בקשה דרך Flight Refund והכסף היה אצלי בחשבון בתוך פחות מחודש.
    לכל מי שנפגע מחברת תעופה כלשהי, Flight Refund היא הכתובת.

    עידן, חיפה

 

יצירת קשר בקליק

לבדיקת זכאות וגובה הפיצוי הכספי שניתן לקבל מחברת התעופה, לחצו כאן עכשיו!

הבדיקה מבוצעת בחינם, ללא כל התחייבות, כך שאין לכם מה להפסיד 🙂 

 

© כל הזכויות שמורות – Flight Refund – מימוש זכויות מול חברות התעופה.

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס